Marketing

Dziesięć sposobów na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie 

Reklama to kluczowy element dla sukcesu każdej firmy w dzisiejszych czasach. Mimo że tradycyjne media wciąż mają swoją wartość, to w dobie internetu reklama online stała się kluczowym elementem w promowaniu produktów i usług. W tym artykule przedstawimy 10 sposobów na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w Internecie. Określenie celu kampanii Pierwszym krokiem do skutecznej kampanii […]

Network Marketing: jak rozpocząć działalność w branży?

Branża Network marketingu, zwanego również marketingiem sieciowym, to sposób na prowadzenie własnego biznesu bez konieczności posiadania własnego produktu lub usługi. Warto przyjrzeć się temu modelowi bliżej, bo może okazać się strzałem w dziesiątkę dla osób, które marzą o własnej firmie, ale nie chcą związanych z tym kosztów. Dla niektórych osób marketing wielopoziomowy był pierwszym etapie […]

Lejki sprzedażowe: jak zbudować skuteczny lejek konwersji?

Jeśli jesteś marketerem internetowym i ukończyłeś studia z digital marketingu wiesz, że budowanie skutecznego lejka marketingowego i lejka konwersji jest kluczem do sukcesu. Tworzenie lejka marketingowego i lejka konwersji oznacza wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi i strategii marketingowych, aby przyciągnąć potencjalnych klientów i skutecznie doprowadzić do finalizacji transakcji. W tym artykule podpowiemy Ci jak zbudować skuteczny […]

Czy warto wybrać się na kierunek studiów: digital marketing i social media?

Internet, w tym również media społecznościowe, dają dziś niemalże nieograniczone możliwości nie tylko w kontekście poszukiwania informacji czy nabywania dóbr, lecz również reklamy. Coraz częściej wykorzystują ten fakt zarówno światowej sławy korporacje, jak i lokalnie działające przedsiębiorstwa. Na rynku poszukiwani są więc specjaliści z zakresu digital marketingu, którzy mogą pozyskać wiedzę na studiach kierunkowych. Poznaj […]

Przewiń na górę